torsdag den 4. marts 2010

Take a hike

Nu må jeg jo hellere skrive noget igen, der er kommet en klage e-mail!

Jeg har nu også endelig foretaget mig noget! Jeg har været ude med Beijing Hikers! 15 km vandretur gennem landsbyer og hen til et stykke af "Den Store Mur". Nøøøøj, det var dejligt! Det kan jeg klart anbefale, og så var det dejligt at se noget udenfor Beijing.


Kastanjetræ, der sidder en kineser og beskærer det.


Der var stadig en smule sne, det ser jo flot ud.


En missil-fabrik, der ikke længere er i brug.


Kineser med trillebør.


Landsbyens øh male-maskine. Hvad hedder sådan en?


Så fik vi noget virkligt lækkert mad.


Den fine mur.


Udsigten er flot oppefra.


Der er stadig is på floden.


Her kan man gå videre hvis man har lyst. Ca. 6-7 km.


En flot ung mand. Ekstra-præmie hvis du kan gætte hvilket tegn jeg laver.

4 kommentarer: