lørdag den 21. november 2009

Dejlig weekend

Jeg havde en rigtig god lørdag. Først var HC, Maja og Julle var til pandekage-brunch.

Julle vejer nu 9 kg, og jeg tror selv han er overrasket over klog han er.




Efter at have spist et bjerg af pandekager (nøjagtig ligesom i Rasmus Klump tegneserien) gik vi gennem Ritan Park og op til Yashou Market.

Her er et foto som jeg tog på vejen. Det er til mine tidligere kollegaer fra Lloyd's Register.
Safty First! :)



Elsebeth og jeg skulle videre til Pecha Kucha (spændede koncept, klik på linket) sammen med Stine og Trine (Elsebeths kollegaer) og bagefter spiste vi super lækker sushi hos Hatsune. Stine og jeg kan varmt anbefale Wasabi-challenge rolls! Godt at føle at man lever! ;)

Vi afsluttede aftenen med et par drinks på Element Fresh og så hjem på hovedet i seng kl. 24.00.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar