torsdag den 8. oktober 2009

Long time no see

Hej igen. Jeg har været væk i lang tid pga ferie og at jeg har været uden Internet. Der er sket meget siden sidste indlæg. Jeg er flyttet ind i den nye lejelighed. Udsigten er fantastisk! Intet mindre. Man kan se ud over hele det sydlige ambassadekvarter, Ritan Park og på en klar dag kan man se bjerge mod nord og vest!

Elsebeths far Ole har været på besøg en uges tid. Vi (Elsebeth, Ole og jeg) har bl.a. været i Xi'an og cykle på bymur (14 km) og været ude at vandre på en del af "muren". Fra Jinshanling til Simatai. (11 km trapper). Vi fik også set Den forbudte by og Den himmelske fredsplads. Kineserne havde fri, så der var rigtig rigtig mange på pladsen. Ole var overbevist om at det er sandt at der er over 1 millard kinsere.

Nu da jeg har lidt mere tid og forhåbentligt snart får min egen Internetforbindelse håber jeg at kunne skrive lidt oftere :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar