fredag den 30. april 2010

Japanske Kirsebærblomster


Derfor skal man komme til Japan i foråret :)

mandag den 26. april 2010

Fiskemarket i Tokyo


Op på båndsaven med dem! :)

torsdag den 22. april 2010

Mad i Japan


Er det rigtig mad eller plastik?

onsdag den 21. april 2010

Mylder i Japan



Kryds i Shibuya. Der er først grønt for bilerne den ene vej, så bilerne den anden vej og derefter er der grønt for alle fodgængerne på kryds og tværs :)

tirsdag den 20. april 2010

Japan

Det er ikke fordi der ikke er sket noget. Jeg har sipelthen haft for travlt til at blogge!
Vi (Elsebeth og jeg) var et smut til Tokyo, Japan. Det var helt fantatisk, nok det mest spændende land jeg nogensinde har besøgt. Her får i første foto.


I Tokyo skal der spares på pladsen, her ses en benzintank.

søndag den 4. april 2010

Turist 2. del

Jeg har fået set rigtig meget mens Marianne har været her. Det er godt at få indhentet lidt. Vejret og temperaturen er også blevet meget bedre! Jeg tror det er 20 grader idag.


Kunstdistrektet 798.


Også 798, en masse ulve der har omringet en kriger.


Beijing Aquarium, inde i Beijing Zoo. Det var fint og der var også delfin-show.


Her er haj-showet.


En af pandaerne i Beijing Zoo.


Simatai, en af murerne.


Elsebeth på "Muren"


Himlens tempel, det var Marianne helt vild med. Jeg tro gerne hun vil have det med hjem! :)

lørdag den 27. marts 2010

Uhh turist!

Så fik vi besøg af Elsebeths veninde Marianne, en glimrende mulighed for at lege turist. Det er nu også endelig blevet lidt forårsagtigt! Hurra!!!



Verdens største plads, og man kan i det fjerne se den forbudte by og et stort foto af Mao.


Inde i den forbudte by er der en stor ur-samling. Her sammenligner Marianne sit ur med det fine guld/plastikpalme ur.


De Ni Dragers mur i den forbudte by.


Marianne på vej op af kulbjerget, se hvor glad hun er for trapper!


Der var også en grund til at være glad, for udsigten var jo fantastisk! Her kan man se den forbudte by. (Den er kun forbudt, hvis du ikke betaler 40 RMB)


Her er vi ude og se den olympiske by. Dette er fuglereden.


Den var blevet godt støvet efter sandstormen.


Her ser vi fuglereden indefra, der har været en is-park. Der er kun en smule sne tilbage.