mandag den 8. marts 2010
torsdag den 4. marts 2010
Take a hike
Nu må jeg jo hellere skrive noget igen, der er kommet en klage e-mail!
Jeg har nu også endelig foretaget mig noget! Jeg har været ude med Beijing Hikers! 15 km vandretur gennem landsbyer og hen til et stykke af "Den Store Mur". Nøøøøj, det var dejligt! Det kan jeg klart anbefale, og så var det dejligt at se noget udenfor Beijing.

Kastanjetræ, der sidder en kineser og beskærer det.

Der var stadig en smule sne, det ser jo flot ud.

En missil-fabrik, der ikke længere er i brug.

Kineser med trillebør.

Landsbyens øh male-maskine. Hvad hedder sådan en?

Så fik vi noget virkligt lækkert mad.

Den fine mur.

Udsigten er flot oppefra.

Der er stadig is på floden.

Her kan man gå videre hvis man har lyst. Ca. 6-7 km.

En flot ung mand. Ekstra-præmie hvis du kan gætte hvilket tegn jeg laver.
Jeg har nu også endelig foretaget mig noget! Jeg har været ude med Beijing Hikers! 15 km vandretur gennem landsbyer og hen til et stykke af "Den Store Mur". Nøøøøj, det var dejligt! Det kan jeg klart anbefale, og så var det dejligt at se noget udenfor Beijing.

Kastanjetræ, der sidder en kineser og beskærer det.

Der var stadig en smule sne, det ser jo flot ud.

En missil-fabrik, der ikke længere er i brug.

Kineser med trillebør.

Landsbyens øh male-maskine. Hvad hedder sådan en?

Så fik vi noget virkligt lækkert mad.

Den fine mur.

Udsigten er flot oppefra.

Der er stadig is på floden.

Her kan man gå videre hvis man har lyst. Ca. 6-7 km.

En flot ung mand. Ekstra-præmie hvis du kan gætte hvilket tegn jeg laver.
torsdag den 11. februar 2010
På besøg i DK
søndag den 31. januar 2010
Nanshan Ski-tur
Lørdag var jeg på skitur med Elsebeth og Stine. Der var 5-6 pister og 4 stolelifte+det løse. Lige nok til en dagstur. Det gode var så at det kun tog en time at komme derud med bus.

En trold og Elsebeth.

Elsebeth og Stine helt på toppen. Vi startede selvfølgelig med den sorte piste.

Udsigten fra stoleliften. Det var heldigvis solskin hele dagen og ikke særlig koldt. :)

Elsebeth på vej op ad børnebakken. Hun var for doven til at gå ;)

Jeg elsker Kinas skilte. Du store Kinser!
Alt i alt en rigtig god dag, vi var godt trætte på vej hjem i bussen.

En trold og Elsebeth.

Elsebeth og Stine helt på toppen. Vi startede selvfølgelig med den sorte piste.

Udsigten fra stoleliften. Det var heldigvis solskin hele dagen og ikke særlig koldt. :)

Elsebeth på vej op ad børnebakken. Hun var for doven til at gå ;)

Jeg elsker Kinas skilte. Du store Kinser!
Alt i alt en rigtig god dag, vi var godt trætte på vej hjem i bussen.
tirsdag den 19. januar 2010
Hohai hvor det går
tirsdag den 12. januar 2010
Høj solskin og p***e koldt!
Udenfor skinner solen og alt er flot, men det blæser meget og det føles som -20 grader.

...og julen varer lige til påske? Vores flotte juletræ i "compoundet"

Det ser fint ud med alt det sne.

Der var da lige et dansk produkt i Jenny Lou.

Kinesisk Vodka, koster ca. 15 DKK.

Det samme koster den fine russiske.

Den her lille flaske koster ca. 2 DKK. Skal jeg tage noget med til nogen? :)

...og julen varer lige til påske? Vores flotte juletræ i "compoundet"

Det ser fint ud med alt det sne.

Der var da lige et dansk produkt i Jenny Lou.

Kinesisk Vodka, koster ca. 15 DKK.

Det samme koster den fine russiske.

Den her lille flaske koster ca. 2 DKK. Skal jeg tage noget med til nogen? :)
mandag den 11. januar 2010
Øh godt nytår og det
Puhaaa, sikker lang tid siden. Ja, jeg lever stadig og vi nåede så ind i 2010!
Er tilbage i Kina, men nu skal vi da lige se lidt billeder fra min juleferie først.

Se Bambi, vandet er stift! Den lokale svenske skovsø.

Fra Venstre. Elsebeth, Emil og en lokal svensker ved navn Svenne Banan.

En Kæmpstor snegoblin.

En Sneusaurus Rex forfølger en lille snemand.

Min yndige niece Clara, som allerede har en iPhone.

100% hygge!

Der skal hatte på til nytår! Mig og min gode ven Kristoffer. Kan du gætte hvor mange hatte vi har på?

Min yndige kæreste ligner noget fra en Sci-Fi film :)
Og hermed et forsinket godt nytår til alle!
Er tilbage i Kina, men nu skal vi da lige se lidt billeder fra min juleferie først.

Se Bambi, vandet er stift! Den lokale svenske skovsø.

Fra Venstre. Elsebeth, Emil og en lokal svensker ved navn Svenne Banan.

En Kæmpstor snegoblin.

En Sneusaurus Rex forfølger en lille snemand.

Min yndige niece Clara, som allerede har en iPhone.

100% hygge!

Der skal hatte på til nytår! Mig og min gode ven Kristoffer. Kan du gætte hvor mange hatte vi har på?

Min yndige kæreste ligner noget fra en Sci-Fi film :)
Og hermed et forsinket godt nytår til alle!
Abonner på:
Opslag (Atom)





